♥ Tisdag

IDAG
- Började skolan
- Träffade jag alla kompisar igen
- Var jag och mamma i Falun
- Fikade vi Semla och te respektive kaffe
- Har jag pluggat, ätit, slappat & tänkt

Semlan var inte lika god som jag trodde,
men det berodde nog inte på vaniljen för jag gillar inte riktigt mandelmassa.
I skolan fick vi lite information om individuellt val och sånt, kul att få välja mer själv.
Till 3:an har vi 150p indv. val och 300p valbara kurser som vi ska välja.
De valbara kurserna är ju sådant som ska höra till programmet men det indv. valet brukar vara rätt kul.
Spännande att det är bara 1,5 år kvar på gymnasiet nu.
Förut hade jag panik men nu är jag inte alls lika rädd längre, nu ska det mest bli roligt.

I morgon blir det först Falun igen på morgonen och sen skola, slutar 4 imorn ;/
Nu blir det kvällsfika, mackor inte fika.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0