♥ Söndag

Söndagar
- brukar vara tråkiga och slöa
- är den "lediga" dagen
- är dagen då alla bara är hemma
- framkallar ångest inför skolan och en ny vecka

Men idag är det lucia med kören i kyrkan och jag tror att det kommer bli superfint.
Jag har städat, varit på kupolen, ätit och hjälpt mamma med köttbullar.
Och nu måste jag snart packa grejer och göra mig i ordning.
Jag har heller ingen ångest inför imorron eftersom att det är den sista "riktiga" skolveckan.
Måndag och tisdag nästa vecka är det bara pyssel och avslutning.

Att man alltid ska lyckas bli så stressad, måste åka om 20-25 min och har inte packat eller klätt på mig än.
Aja, ha det bra i alla fall!




Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack! :)

2010-12-12 @ 18:07:13
URL: http://eeemmasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0