♥ Sjuklingar

På tal om Emmas inlägg nästan alla verkar vara mer eller mindre sjuka just nu.
Själv har jag varit sjuk i olika förskylningar konstant hela hösten.
Min doktor trodde att det skulle gå över bara jag fick jullov, så att jag kunde vila.
Hoppas det.

Idag
Lucia som faktiskt gick bättre än igår.
En halv idrottslektion med mjuktennis som jag var skitdålig på.
Lunch - risgrynsgröt, glögg och pepparkakor!
Engelska, segt men helt okej.
Historia och muntlig seminarium som inte var alls så farligt som det låter.

Man känner sig ganska mosig just nu, det har liksom varit något hela tiden dessutom vet jag att jag borde köpa julklappar och plugga. Det känns inte alltför bra måste jag erkänna.



En bild från igår på Linda och Jade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0