♥ Lördag

Skrev inget igår, hade inte tid kan man säga.
Först var det skola, tre slappa lektioner.
Sen gick jag till musikskolan och hade mina sista piano och sånglektioner för i år?!
Kan ni förstå att det snart är 2011 och att jag har gått halva gymnasietiden redan, 1,5 år bara sådär.
Hem och iväg på genrep för julshowen, gick inte så bra.
Emma, Carro och Erik kom dit, väldigt nöjd med det :)
Konsert start, 19.00 gick hur bra som helst bästa gången i alla fall.
Fika - pepparkakscheesecake och juldrink.
Hem - sova.

Idag
Jag har hunnit baka saffransmuffins - bara att fixa frostingen nu.
Vi har också konsert med kören idag och imorn.
Ska vara där 12.45 och sen i eftermiddag/kväll kommer kusiner, mormor och fastrar hit.




Nyår


Kommentarer
Postat av: lollo

I know, tack! :) <3

2010-12-18 @ 13:42:52
URL: http://lojsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0