♥ Hemma igen

Nu är jag hemma igen.
Lucian gick bra, några glömda texter och en extra vers bara.
Sitter här med en lussebulle, älskar de!
Det kanske är tur att det bara är jul en gång om året.
Imorron börjar en ny vecka igen, men vi har ingen spanska i alla fall.

Jag gillar verkligen one tree hill!
Jag är en riktig tv-serie tjej, ser man ett tag så blir man fast.
Åh jag älskar att följa de i mååånga avsnitt.
Slänger in en låt därifrån också!

Jack's Mannequin – The Mixed Tape

Where are you now? As I'm swimming through the stereo.
I'm writing you a symphony of sound.
Where are you now? As I rearrange the songs again.
This mix could burn a hole in anyone.
But it was you I was thinking of.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0