~

Hejsan där i julstöket :).
 Har fixat alla julklappar så nu är det väl bara att slå in de!
Carro har lovat att hon kan fixa min header,
 så då kommer min blogg att se lite mer personlig ut jue ;p.
Ha redan fått några julklappar från kompisar och så,
 härligt man får riktig julstämning då ju.
IDAG ska jag byta julklapp med Fritjof och så kommer mormor hit.
Vi ska också baka lite, fixa det sista inför julen,
och ikväll blir det uppesittarkväll ;p. 
Lägger in en bild på julgranen!


 

dålig kvalité på bilden men man kan se lite hur den ser ut iaf.


Kommentarer
Postat av: du känner väl till carrot

Ja, har ju dom seriösa bilderna jag tog på dej och emma :) Dom var ju fina? :)

Men vilka färger vill du ha och hur ska den se ut? Vill du bara ha med ditt ansikte eller helkropps? Några andra detaljer? Kan fixa i princip vad som helst så det är bara att önska haha (;

Julkram <3

2009-12-23 @ 11:34:17
URL: http://missmjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0